Skip Beat Renklendirilmiş Çizimleri

Elbette manga kapaklarında pek güzel renkli çizimler bulabiliyoruz. Ama ben daha dijital, fanlar tarafından yapılan renklendirmelerden bahsediyorum. Özellikle bazı sahneler -aşağıdaki melek sahnesi gibi- renkli çok daha etkili olabiliyor, daha bir gerçekçilik, boyut katıyor. Aynı el çizmediği için animeyi saymıyorum yalnız. Zaten hem çizim hem de animasyon yönünden çok da başarılı değildi bence. Bak şurada uzuun uzuun yazmışım zaten.
Ren'lerin farklılığından anlaşılacağı üzere Nakamura-sensei'nin üslubu da oldukça değişti -10 küsür yılda değişsin bir zahmet. Ben daha yuvarlak çeneleri, proporsiyonları daha gerçekçi kaş-göz çizimlerini çok beğeniyorum. Eskisini tercih edenler de var elbette.

O değilde hiç Sho'ya yer vermedim. Kendisini hiç sevmediğimi çok mu belli ediyorum?

Yorumlar

Yorum Gönder