Potterli Perşembe vol.4

Bir ara blogdaki tüm fotoğraflar silinmişti, hatırlar mısınız bilmem. Uzuun uğraşlar sonucunda çoğunun yerine yenisini koymayı başardım. İşsizim neyse ki de böyle şeylere zaman ayırabiliyorum. Ama bazı postların görselleri yerine gelemeyeceği için onları sildim. Potterlı Perşembe serim için de aynı şey geçerli. Yoksa çoktan vol. 7'ye ulaşmıştım yanlış hatırlamıyorsam. Bir de illüstrasyon serim vardı. Onu komple kaldırdım çünkü görselleri kaynaksız bırakmasam da bazı sanatçıların koleksiyonlarını tekrar gözden taramam ve beğendiklerimi bulmam gerekiyordu. İki film için görsel aramaya benzemiyor. Onun yerine, sevdiğim illüstrasyonları artık Pinterest sayfamda paylaşmaya başladım.

Bugün hem PP'nin devamını sağlamak hem de eski illüstrasyon serim için ufak bir nostalji yapmak adına Brittney Lee'nin bu eserini paylaşıyorum. Çok eğlenceli bir tarzı var, işçiliğine ve tekniğine ise şapka çıkarıyorum zaten!

mutlaka gezilmeli: britsketch.blogspot.com/

Yorumlar

  1. Ahhh! Çooooooooook güzel olmuş bu yahu <3 Keşke kitabın sağında solunda bi yerinde bu görsel eklenseymiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, kitabın büyülü atmosferine çok yakışırdı<3

      Sil
  2. Sayende süper şeyler keşfediyorum :) Kozmetik blogundan çok burayı seviyorum galiba^^" o da çok başarılı tabi de. Patronus çizimini çok sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma ben de burayı daha çok seviyorum kendi blogum ama:P o yüzden bu blogun görsel yenileme olayı hemen hemen bitmişken kozmetik blogununki ööyle boş boş duruyor (üstelik onun yenilemesi daha kolay, fotolar bilgisayda duruyor ne de olsa).

      Sil
  3. Özlemişim Potter'li günleri.İyi oldu.Hep devam etsin böyle piliiiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özlemişim kerataları ya tamam to be continued...

      Sil

Yorum Gönder